گروه زبان و ادبيات انگليسي دانشگاه فردوسي مشهد بر آن است تا دومين همايش رويكردهاي ميان‌رشته‌اي به آموزش زبان، ادبيات و مطالعات ترجمه را برگزار نمايد. اين همايش در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ مهر ۱۳۹۴ در دانشكده ادبيات و علوم انساني دكتر علي شريعتي دانشگاه فردوسي مشهد با حضور ميهمانان داخلي و خارجي برگزار خواهد شد.
استفاده­هاي بينا‌فرهنگي از زبان به شيوه هاي مختلف پديده‌ پويايي است كه با چالش‌هاي گوناگوني در محيط­هاي مختلف روبرو مي­باشد. از آنجايي كه به‌نظر مي‌رسد يافته هاي پژوهشي در چارچوب‌هاي سنتي و مرزهاي حوزه­هاي مرسوم پاسخگوي تمامي نيازهاي امروزي نيستند، هدف اصلي اين همايش ترويج و ارتقاء فعاليت‌هاي پژوهشي ميان‌رشته‌اي و تشويق شركت‌كنندگان همايش به پا فرانهادن از قلمرو يك رشته خاص و بهره بردن از مفاهيم، رويكردها و روش هاي ديگر حوزه­هاي علمي مي باشد كه حل بسياري از مسايل كنوني را تسهيل يا حتي ممكن مي‌كند.
از اعضاي محترم هيئت علمي دانشگاه ­ها و ديگر پژوهشگران در رشته‌هاي زبان و ادبيات فارسي و ديگر زبان ها، تعليم ‌وتربيت، روانشناسى، مطالعات اديان، جامعه‌شناسى، جغرافيا و مطالعات منطقه‌اي، تاريخ، ارتباطات، فلسفه، مطالعات ترجمه، فن‌آوري اطلاعات و ساير حوزه‌هاي علمي مرتبط در زمينه‌هاي علوم انساني و اجتماعي، صميمانه دعوت مي‌گردد تا در اين رويداد علمي حضور يافته و نتايج پژوهش­هاي خود را ارائه نمايند. زبان ارائه مقالات انگليسي و فارسي مي­باشد.
 
درگاه همايش: http://www.ltlts2.um.ac.ir
 
مهلت ارسال چكيده: ۱٠ ارديبهشت ۱۳۹۴
در ذیل پوستر همايش تقديم مي گردد.

با تشكر
Written by: Azra Ghandeharion
 
Inline image